Subject: Saku vald, Jälgimäe küla Rahula kogujatee äärse JJT ja TV projekti
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 15:24:23 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Kalev Eensaar <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 27, 2025 2:40 PM
To: Margus Viiklepp <[email-masked]>; Viktor Kisseljov
<[email-masked]>
Cc: Alo Kippar <[email-masked]>; Merike Joonsaar
<[email-masked]>; Hendrik Kont | K-Projekt
<[email-masked]>; Aigar Pruul <[email-masked]>
Subject: Vs: Rahula kogujatee valgustuse skeem, truubid

Tere

Vald on põhimõtteliselt sellise jaotusega nõus. K-Projekt projekteeris ka
selle skeemi järgi ELV osa ringi. Palun vaadake kas selline lahendus
sobiks:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/s/Documents/EltyC5cHg8BAgi1rpWtOszwBQ
uzsTLoSdPQehQT4nK4RJg?e=so5iBb>  2025-02-27

Tekkis vaid küsimus, et kas te kaalusite projekteerimise käigus ka
varianti, et sõidutee valgustus paikneks kõik bussijaama pool ekh
väliskurvis? Selliselt paikneksid sõidutee kõrged mastid ühel pool
sõidutee servas ning perspektiivsed jalgtee madalamad valgustusmastid
jalgtee servas:

Sellelt lingilt leiate ka TL osa, kus on vertikaaljoonistele kantud kraavi
kõrgused ja ka täiendavad truubid.

Palun ka Merike Joonsaarel nende osas jagada tagasisidet, et kas nendes
asukohtades on truubid sobivad või midagi peaksime täiendama/muutma.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee

Saatja: Margus Viiklepp <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 21. veebruar 2025 12:02
Adressaat: Kalev Eensaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Alo Kippar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Viktor Kisseljov
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Rahula kogujatee valgustuse skeem

Tere

Nagu kokku leppisime, siis saadan korrigeeritud valgustuse skeemi.

Kui Skeem on sobilik, siis muudame skeemi koostöökokkuleppes ära ning
saadame koostöökokkuleppe kinnitamiseks.

Kuna ise viibin 25.02-14.03 puhkusel siis palun tagasiside saata Viktor
Kisseljovile.

Lugupidamisega

Margus Viiklepp

Põhja osakond|

Ehituse üksus |

Juhataja|

(+372) 56840511
Teelise 4 | 10916 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.